WHEN YOU INVITE PEOPLE TO "RAVE", YOU ARE INVITING

Revolution - Революция - Rivoluzione - Revolución - Επανάσταση - Révolution -革命

11.10.07

Ελπίζουμε σε ειλικρινή μεταμέλεια...

Οι μέρες είναι κρίσιμες, το πνεύμα λιγοψυχά, το σώμα εκτεθειμένο και ανήμπορο. Μάχες εξουσιοδοτημένων ή μη επιγόνων, αναμένονται λυσσαλέες. Το διακύβευμα είναι όπως πάντα η εξουσία αλλά γι'αυτόν δεν είναι μια μάχη μόνο για την υστεροφημία, είναι μάχη με την αλήθεια και την προκατάληψη. Ίσως αυτή την ύστατη ώρα, ο νους του να είναι πρόθυμος να δραπετεύσει, να διασπάσει το πέπλο της ιστορίας για να απελευθερωθεί έστω και για μια στιγμή.
Για την χάρη των δραματικών αυτών στιγμών οι raveionists προσφέρουν σε κάθε αναξιοπαθούντα και πρόθυμο να διαπραγματευτεί όχι στη βάση της "σωτηρίας της ψυχής του" αλλά στην υπόθεση της απελευθέρωσής του, τις σκέψεις ενός ανδρός που δεν οπισθοχώρησε ποτέ σε οτιδήποτε.
Μ.Κ.

ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ
Μπροστά σε αυτήν τη μοιραία στιγμή όπου το πέπλο της ψευδαίσθησης σχίζεται μονάχα για να παραδώσει στον πλανημένο την ωμή εικόνα των σφαλμάτων και των διαστροφών του, εσείς τέκνο μου, διόλου δεν μετανιώνετε για τις πολλαπλές ελευθεριότητες στις οποίες σας εξώθησαν η ανθρώπινη ευπάθεια και η αδυναμία.

ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ
Φίλε μου, ναι, μετανιώνω

ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ
Εκμεταλλευτείτε τότε τούτες τις ευμενείς τύψεις ώστε να λάβετε από τον ουρανό, στον λίγο χρόνο που σας απομένει, συνολική άφεση αμαρτιών· και αναλογιστείτε ότι μόνο με τη δέηση της πανίερης μετάνοιας θα έχετε τη δυνατότητα να σας δοθεί συγχώρεση από τον Ύψιστο.

ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ
Όσο με κατάλαβες εσύ, άλλο τόσο σε καταλαβαίνω κι εγώ.

ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ
Μα τι;

ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ
Σου είπα ότι μετανιώνω

ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ
Το άκουσα

ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ
Ναι, αλλά δεν το κατάλαβες.

ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ
Και σαν τι ερμηνεία…

ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ
Αυτήν εδώ… Η φύση με γέννησε με ζωηρές ορέξεις και πάθη ισχυρότατα· ήρθα στον κόσμο μόνο και μόνο για να παραδοθώ σε αυτά και να τα ικανοποιήσω και, καθώς οι επιπτώσεις της ύπαρξής μου αποτελούν μονάχα αναγκαιότητες σχετικές με τις γενεσιουργές βλέψεις της φύσης ή, αν προτιμάς, ουσιώδεις απόρροιες των σχεδίων της για μένα με βάση πάντοτε τους νόμους της, μετανιώνω λοιπόν που δεν αναγνώρισα όσο θα έπρεπε την παντοδυναμία της, και οι μοναδικές μου τύψεις σχετίζονται με την πενιχρή, εκ μέρους μου, χρήση των δυνατοτήτων (εγκληματικών κατά τη γνώμη σου, αγαθοτάτων κατά τη δική μου) με τις οποίες με προίκισε για να την υπηρετήσω. Κάποιες φορές της αντιστάθηκα και μετανιώνω· τυφλωμένος από τον παραλογισμό των ιδεολογικών σου συστημάτων, τα χρησιμοποίησα για να πολεμήσω όλη εκείνη τη βία των επιθυμιών που μου είχαν σταλεί από μια επιφοίτηση πολύ πιο θεϊκή και, ναι, το μετανιώνω· έδρεψα άνθη ενώ θα μπορούσα να είχα μια πλούσια συγκομιδή καρπών… Να, λοιπόν, οι ακριβείς αιτίες των τύψεών μου· και σεβάσου με όσο χρειάζεται για να μην εικάσεις άλλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: